Список форумов Поговорим о Польше Поговорим о Польше
Уютный форум о Польше и не только - www.forum.opolshe.ru

FAQFAQ   ПоискПоиск   ПользователиПользователи   ГруппыГруппы   РегистрацияРегистрация 
 ПрофильПрофиль   Войти и проверить личные сообщенияВойти и проверить личные сообщения   ВходВход 

Niania ze znajomoscia rosyjskiego szuka pracy

Начать новую тему   Ответить на тему    Список форумов Поговорим о Польше -> Dyskutujemy po POLSKU
Предыдущая тема :: Следующая тема  
Автор Сообщение
Kate.K

СообщениеДобавлено: Ср Июн 18, 2014 6:20 pm    Заголовок сообщения: Niania ze znajomoscia rosyjskiego szuka pracy Ответить с цитатой

Witam!
Nazywam się Kateryna, mam 24 lata, ukrainka. Jestem studentką studiów zaocznych, mam zezwolenie na prace oraz kartę pobytu.
Jestem osobą kochającą dzieci, cierpliwą, punktualną, niepalącą. Zaopiekuję się dzieckiem nawet kilkumiesięcznym najchetniej w pełnym wymiarze godzin, ale otwarta na wszelkie propozycje.
Mam prawie dwuletnie doświadczenie potwierdzone referencjami. Opiekowałam dziewczynką od 3 miesięcy do 2 lat.
Języki: rosyjski, ukrainski, polski, angielski(komunikatywny).
Zapraszam do kontaktu. Pozdrawiam serdecznie.
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение
Rain

СообщениеДобавлено: Ср Июн 18, 2014 11:00 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Także można dodać swoje ogłoszenie tutaj: http://www.doska.warsaw.ru
Наши сайты: Варшава По-Русски - www.warsaw.ru , Русский Курьер Варшавы - www.rkw.3w.pl или www.kurier.opolshe.ru, Наши в Польше - www.rosjanie.pl и форум: www.forum.opolshe.ru, фейсбук: https://www.facebook.com/warsaw.ru/
Посмотреть профиль Отправить личное сообщение Отправить e-mail Посетить сайт автора
Екатерина Олеговна

СообщениеДобавлено: Чт Июл 31, 2014 1:38 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Rozumiem, że to w Warszawie. Rolling Eyes Wink
MarynaD

СообщениеДобавлено: Вт Дек 16, 2014 3:04 pm    Заголовок сообщения: Ответить с цитатой

Dzien dobry.